ΓΓΚ (Αρχική) Νέα-Εκδηλώσεις (27-02-2009) Web Chat: Τραπεζικές υπηρεσίες, προβλήματα - παραπληροφόρηση

(27-02-2009) Web Chat: Τραπεζικές υπηρεσίες, προβλήματα - παραπληροφόρηση

Εκτύπωση

Συμμετέχοντας και φέτος στην πρωτοβουλία του ICPEN (Παγκόσμιο Δίκτυο Καταναλωτών) μαζί με άλλα κράτη- μέλη στο θέμα «Αποτροπή της απάτης, 2009» και με ευθύνη της Δ/νσης Πολιτικής Καταναλωτή (Tμήμα Ενημέρωσης Καταναλωτή) καθώς και της Δ/νσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, θα διεξαχθεί την Παρασκευή 27/02/2009 καθώς και την Τρίτη 03/03/2009 από τις 10.00 π.μ. έως 13.00 μ.μ μία συζήτηση μέσω διαδικτύου (web chat) με καταναλωτές, με θέμα «Τραπεζικές υπηρεσίες, προβλήματα - παραπληροφόρηση».

Σκοπός της δραστηριότητας αυτής, είναι η καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών για τις τραπεζικές υπηρεσίες και πρακτικές.

Ενημερωτικό φυλλάδιο: «Τράπεζες και Καταναλωτές: Μπες ενημερωμένος - Βγες κερδισμένος»

Οι υπεύθυνοι υπάλληλοι που θα συμμετάσχουν στην παραπάνω συζήτηση είναι οι εξής :

1) Η κα Κατερίνα Στεργίου ( Αυτή η διεύθυνση e-mail είναι προστατευμένη από spambots. Για να τη δείτε θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη JavaScript ) , από την Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή καθώς και

2) H κα Αθανασία Καρναχωρήτου ( Αυτή η διεύθυνση e-mail είναι προστατευμένη από spambots. Για να τη δείτε θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη JavaScript ), επίσης από την ίδια Δ/νση.